Upravljanje s časom je upravljanje z življenjem!



ponovno JANUARJA 2019!
(Ljubljana, 8:30 - 15:00)


O DELAVNICI


ČAS je relativen pojem, ki ga vsak od nas mentalno drugače razume, in edini vir, ki ga ni mogoče shraniti ali kupiti. Edini način obvladovanja časa je njegova učinkovita izraba. Pa vendar večina ljudi časa ne načrtuje, za kar obstaja več razlogov; najpogostejši pa neučinkovite navade, nekoristna prepričanja in nerazumevanje koristi, ki jih upravljanje s časom prinaša tako na poslovnem področju kot tudi na zasebnem življenju.

Učinkovito upravljaje s časom pa je ključnega pomena v tudi v podjetju na vseh nivojih, saj omogoča pravočasno odzivanje podjetja na priložnosti v okolju in dobro izrabo notranjih človeških resursov.


Hkrati pa učinkovito upravljanje s časom omogoča zaposlenim boljše »work-life balance«, tako pa ima podjetje v timu več zadovoljnih in energije polnih posameznikov.

Na delavnici bomo pokukali v zakulisje psihologije časa, odkrili nekoristne vzorce razmišljanja in delovanja in jih s pomočjo praktičnih tehnik in metod preusmerili v učinkovito delo in uspešno delovanje.

PROGRAM


1. Upravljanje časa in sebe

  • Kako delujem: analiza privzetega načina upravljanja časa in nalog
  • psihologija upravljanja časa: različni mentalni sistemi strukturiranja časa in njihov vpliv na organiziranje sebe, časa in nalog
  • nekoristna prepričana in temeljni razlogi zakaj NE organiziramo časa in kako preko njih
2. Instrumenti in metode zavestnega upravljanja s časom

  • CILJI – način osmišljanja in usmerjanja mojih vsakodnevnih aktivnosti
  • Piramida produktivnosti in uspeha – smerokaz razporejanja časa in usmerjanja življenja
  • "work-life balance" - kako ga dosegati
3. Organizirajte se:

  • prekinite negativne vzorce in razvijte nove navade (izgube časa, odlašanje, tatovi časa, idr.)
  • najpogostejše napake pri upravljanju z nalogami in načrt spreminjanja utečenih načinov delovanja
  • praktično: kje so moje izgube časa in kako bom z njimi ravnal v prihodnje


4. Učinkovito delo z NALOGAMI:

  • Postavljanja prioritet in časovnik okvirov – osnova učinkovitega dela (ABC metoda, Paretovo načelo, Eisenhowerjeva matrika, GTD metoda, idr.)
  • praktično: izdelava matrike opravil na konkretnih primerih udeležencev
  • vsakodnevna orodja kot podpora organizaciji časa in nadzoru nad nalogami
5. Jaz kot gospodar mojega časa – moj načrt delovanja v prihodnje

Po končani delavnici boste

  • spoznali, kako in za kaj trenutno porabljate svoj čas ter izdelati osebni načrt učinkovitejše organizacije časa, upravljanja z izgubami in soočanja s tatovi časa
  • čas = denar: razvili boste nov način razmišljanja o času, načrtovanju časa in načinu sodelovanja z drugimi, omejili »prazen« tek in znati ločiti med pomembnimi opravili in tistimi, ki vam ne prinašajo dodane vrednosti; zasebno ali poslovno
  • pridobili sistemska orodja učinkovitega dela s prioritetami, cilji in nalogami



Delavnico bo vodila Helena Zajec, INLPTA trainer, poslovni in osebni coach.

Prijava in informacije

Delavnica bo potekala JANUARJA 2019, od 8:30 do 15:00 v Ljubljani. O lokaciji vas obvestimo nekaj dni pred delavnico.


PRIJAVITE se tako, da izpolnite PRIJAVNICO ter nam jo podpisano posredujete na naslov podjetja ali na info@fokusNLP.si! Lahko se prijavite tudi elektronsko.


Za več informacij ali za dogovor o izvedbi izobraževanja za zaključene skupine nas lahko pokličete na 041 326 379.

Mnenje udeležencev o delavnici: Upravljanje s časom je upravljanje z Življenjem!

 

Pohvalil bi delo v skupinah ter podajanje konkretnih primerov iz vsakdanjega življenja. Top vsebina: "work-life balance" in Eisenhowerjeva matrika.

Alen

Vse pohvale pripravljenosti predavateljice, njenemu znanju o tematiki in splošni razgledanosti. Všeč mi je bilo aktivno sodelovanje predavateljice s slušatelji.

 Maja

Zanimiva vsebina, uporabna v službi in v privatnem življenju. Pomembno znanje, ki bi ga morali poslušati že v osnovni šoli!

Melita

Proaktivna predavateljica, energično in dinamično predavanje. Dobro in sproščeno vzdušje, dvostranska komunikacija, točnost, doslednost, držanje agende!

Žak

 

Res celotno predavanje mi je bilo všeč, dobil sem veliko novih idej. Pohvalil bi še predavateljico: nastop, prezentacijo in komunikacijo.

Marko

Vsebina mi je bila poznana že od prej, je bilo pa vseeno super poslušati predavanje, ker ni bilo dolgočasno in je koristno iste stvari slišati večkrat. Najbolj všeč so mi bili SMART cilji in vaje, ki smo jih izvajali v skupini.

   Miha

Pohvalila bi izdelavo interaktivne vsebine na flip chartih - lažje razumevanje in predstava tematike. Najbolj koristno je bilo postavljanje prioritet, ciljev in razporejanje dejavnosti. Pohvala predavateljici: odličen prenos znanja!

Metka

Kotizacija in plačilo

Kotizacija za seminar znaša 120,00 € + 22% DDV (skupaj 146,40€), poravnate pa jo najmanj 3 dni pred seminarjem na TRR izvajalca. V kotizacijo so vključena gradiva, potrdilo o udeležbi in osvežitev med odmori.


Popusti:

- zgodnja prijava: - 5% (mesec dni pred izvedbo)
- samoplačnik - fizična oseba: - 22%
- dva ali več udeležencev iz istega podjetja: -10% za vsakega udeleženca
Popusti se seštevajo.


Odjave sprejemamo pisno, najmanj 3 delovne dni pred izvedbo delavnice. V primeru kasnejše odjave zaračunavamo 15% manipulativnih stroškov. V primeru neudeležbe brez odjave zaračunavamo polno kotizacijo. S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji prijave na delavnice Fokus NLP, d.o.o.